•  

    pokaż komentarz

    Możecie zaklinać rzeczywistość, ale tak właśnie jest. I nie, disco polo nie jest już tylko dziwnym fenomenem na wiejskich weselach. IMO nawet w czasach Disco Relaxu ( trochę #gimbynieznajo ) ta muzyka nie była tak popularna. Wtedy w mainstreamowych stacjach radiowych nie puszczali takiej muzyki, a teraz puszczają (Sławomir). Skoro zespoły discopolowe pojawiają się na juwenaliach i studenci nie widzą w tym żenady, to coś to musi znaczyć.
    Muzyka plebsu :)

    •  

      pokaż komentarz

      IMO nawet w czasach Disco Relaxu ( trochę #gimbynieznajo ) ta muzyka nie była tak popularna.

      @apee: Według mnie była popularna, ale wówczas traktowano ją przede wszystkim jako obciach. Co z tego, że w telewizji disco polo pojawiało się tylko na Polsacie, skoro pół narodu kupowało kasety (i to często oryginały, które były tanie nawet dla ówczesnego Polaka). Wówczas był festiwal obłudy – większość słuchała w wąskim gronie, a potem mówili, że nie, że disco polo to tandeta i kicz.

      Teraz z kolei większość osób uważa, że disco polo to zwykła prosta muzyka, lepsze od popu bo swoja i szczera. Ludzie przestali się wstydzić do przyznania się, co ich kręci. Radio i telewizja wyczuły trend i zaczęły zarabiać na czymś, czego większość narodu słucha.

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: Była wtedy bardziej popularna niż dziś tylko wtedy była bojkotowana przez wszystkie stacje radiowe i telewizyjne oprócz Polsatu. Disco Relax co niedzielę oglądało 10 milionów osób. Jak byś poszedł na bazar lub targowisko to było tam mnóstwo stojak z kasetami i płytami disco polo. W czasach gdzie nie było Emipków i muzykę kupowało się głównie w takich miejscach. Playboy z Shazzą rozszedł się kilka dni co się wcześniej ani później nie zdarzyło

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: Nadal nie puszczają, a Sławomir to zły przykład, bo to nie jest typowe disco polo. Sławomir wbrew pozorom to bystry gość tylko zgrywa idiotę, w końcu z zawodu to aktor, znalazł niszę i umiał się wypromować. A w temacie samego disco polo, no cóż, jest bardzo duża część społeczeństwa, która lubi taneczne wpadające w ucho kawałki.

    •  

      pokaż komentarz

      @DzikWesolek wystarczy iść na koncert Sławomira żeby przekonać się że to żadne disco polo (w dosłownym znaczeniu)

    •  

      pokaż komentarz

      @Erland_Rudholm: Mi się wydaje, że większość traktuje to jako żart.
      Hehe, no co ty, przecież to jest disco polo, ja tak słucham tylko ironicznie, ironicznie się bawię, ironicznie wybieram się na koncerty.
      Nie potrafią przyznać sami przed sobą, że mają spaczony gust.

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolszoj: lepiej mieć spaczony gust w Jaguarze niż wyszukany w Pasacie ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @MrEngineer:Jak to się niby ma do jego komentarza?

    •  

      pokaż komentarz

      @DzikWesolek: no i co z tego, że jest bystry? Wokalista Bayer Full jest z wykształcenia muzykiem. Lider Boys ma podobno w domu płytotekę od Bacha po trash metal.
      Nie czyni to ich muzyki mniej disco polem.
      Co jest nietypowego w muzyce Sławomira? Właśnie przesłuchałem po raz pierwszy w życiu 2 jego kawałki-discopolo w chuj.

    •  

      pokaż komentarz

      Sławomir to zły przykład, bo to nie jest typowe disco polo.

      @DzikWesolek: Sławomir to coś jak Bracia Figo Fagot, tylko że oni robili to totalnie dla beki (przynajmniej na początku), a Sławomir to przemyślany produkt, który potrafi dobrze zmonetyzować zjawisko, dzięki któremu Bracia Figo Fagot i Gangnam Style zdobyli taką popularność.

      Jedni słuchają, bo lubią disco polo, inni dla beki i mamy viral. To po prostu musiało się udać.

    •  

      pokaż komentarz

      @TheresNoGodButMe: ja tam się nie znam, ale n podobno wymyślił nowy gatunek muzyki

      http://www.eska.pl/news/rock-polo-co-to-jest-slawomir-wyjasnia-aa-kb6c-F7Ce-Dciy.html

      Ja się nie wypowiadam co do jakości, bo mój gust muzyczny jest o wiele bardziej spaczony niż bym sobie życzył (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: "Skoro zespoły discopolowe pojawiają się na juwenaliach". Dopalacze też się pojawiają.........

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: Krolem discopolo nie jest Slawomir tylko Zenek Martyniuk. Niejedna gwiazda muzyki znana z TV chcialaby miec tak liczną widownie, jaką on ma. Slawor to nawet nie jest discopolo tylko jaki mix folkowego popu

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: Potwierdzam. Kiedy losowy, życzliwy znajomy podwozi mnie z pracy, to leci albo radio z teraźniejszymi "hitami", albo disco polo właśnie. Bardzo rzadko starocie i rock (czyli starocie :P)

    •  

      pokaż komentarz

      studenci nie widzą w tym żenady

      @apee: tym gorzej świadczy to o tym gatunku

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: w sumie racja. Był czas kiedy disco polo traktowałem jako powód do wstydu. W tej chwili zmieniłem podejście. Ta muzyka to kwintesencja kiczu, ale obrażać się na kicz nie ma sensu. Kicz pełni swoje funkcje, to jest coś co podoba się większości i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. Można po prostu promować rzeczy ambitniejsze, kto zechce skorzysta a cała reszta pozostanie szczęśliwa z tym co ma. Tak czy inaczej - jak ktoś sobie słucha disco polo, jego sprawa - mnie nic do tego. Tak samo jak nie moją jest sprawą czy wiesza sobie w domu obrazek z jeleniem na rykowisku. Warto przy tym jednak pamiętać, że możemy disco polo nie lubić, ale wstydzić nie mamy się czego. Wszystkie kraje (te zachodnie też) mają swoje znaczące osiągnięcia w tworzeniu kiczu. Pomijając już jakieś lokalne gatunki muzyki - sam pop jest pojęciem tak szerokim, że kryje w sobie zarówno muzykę ciekawą i dość ambitną, jak i całe pokłady kiczu (wystarczy trochę posłuchać co ląduje na szczytach list przebojów - warto też zainteresować się tekstami tych hitów :P).

    •  

      pokaż komentarz

      @DzikWesolek: Ten Sławomir to gówno znacznie gorsze niż disco polo z siermiężnych lat 90tych.

    •  

      pokaż komentarz

      Skoro zespoły discopolowe pojawiają się na juwenaliach i studenci nie widzą w tym żenady, to coś to musi znaczyć.

      @apee: To więcej mówi o dzisiejszych studentach, niż o disco polo.

      W czasach gdzie nie było Emipków

      @darosoldier: Przecież Empiki były już za komuny, powstały jakoś niedługo po wojnie.

      Co jest nietypowego w muzyce Sławomira? Właśnie przesłuchałem po raz pierwszy w życiu 2 jego kawałki-discopolo w chuj.

      @TheresNoGodButMe: Stylistycznie to nie jest muzyka disco, to jest rock. Sławomir wynajmuje sobie najlepszych muzyków (i sesyjnych, i koncertowych), zamawia utwory u kompozytorów i tekściarzy (muzycy disco polo piszą piosenki sami, grają sami). To jest świadomie wyprodukowane przez kogoś, kto wyczuł, że na podszywaniu się pod d-p można dobrze zarobić.

      Podobny wic zrobił ostatnio Stachursky: zaczął śpiewać piosenki ewidentnie w stylistyce disco polo, ale od razu słychać, że teksty pisał mu jakiś sprawny literat stylizując je tylko na d-p. Podobnie jest z muzyką.

    •  

      pokaż komentarz

      muzyka jak muzyka

      @a5f5c1: Raczej muzyczny rynsztok.

    •  

      pokaż komentarz

      Wtedy w mainstreamowych stacjach radiowych nie puszczali takiej muzyki

      @apee: Shazza, Boys, itd.?

    •  

      pokaż komentarz

      @TheresNoGodButMe: No nie mów że się niczym nie różni, w typowym disco polo gitary nie usłyszysz, u Sławomira to główny instrument. Bo już sam rytm i przekaz piosenek to faktycznie disco polo.

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: muzyka plebsu :D To jest muzyka do zabawy i robienia sobie jaj, pozytywnego nastroju. No ale pewnie, pobawmy się przy Mozart'cie i zanucmy refren:D założę się, że ten cały Sławomir, jest inteligentniejszy od ciebie. Wykreowal postać, poprzez swego rodzaju prawdziwość i mówienie prosto z mostu tego co myśli. Przynajmniej teoretycznie, bo jaki jest na prawdę to nie jestem pewny. Co więcej, on nawet umie śpiewać, gdzieś tam widziałem jego występ w jakimś programie śpiewającym i koleś dawał radę. Dodam, że nie słucham disco polo i pewnie wiele ludzi tez nie, ale jako muzyka do zabawy mi nie przeszkadza. Dorzucę jeszcze, że na 1 roku studiów byłem na każdych juwenaliach w Wawie, wiecie kto najlepiej rozkręcil imprezę? Boys :D"gwiazdy", zwykle odspiewaly swoje I poszły, a Boys, pogadal do publiki i w minute zachęcił wszystkich do zabawy, a nie stania w miejscu.

    •  

      pokaż komentarz

      @paliwoda: Jak byłem w Twoim wieku też myślałem, że tylko ja słucham dobrej muzyki. Ale spoko. Z tego się wyrasta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @DzikWesolek: pewnie dobór instrumentów często sugeruje co to jest, ale to nie instrumenty definiują disco polo czy każdy inny gatunek muzyczny tylko rytm, melodia itp.
      Jak Apocalyptica gra na wiolonczelach to nie jest to przecież muzyka klasyczna, tylko ciężki rock na wiolonczelach.

    •  

      pokaż komentarz

      @popcorn84: To ile masz teraz lat? 80? Bo ja wyrabiam sobie gust muzyczny od 45 lat i nie sądzę, żebym prymitywne umpa-pumpa z tekstami rodem z poprawczaka, były chociażby czymś akceptowalnym.
      Czyli uważasz, ze w wieku 60 lat stwierdzę, że jednak przez całe życie nie słuchałem dobrej muzyki i zacznę traktować ten ściek jako coś lepszego niż klasykę, progressive/alternative rock, trash metal, trip-hop, folk czy indie pop?

    •  

      pokaż komentarz

      @paliwoda: Nie muszę Ci w metrykę zaglądać, żeby wiedzieć, że z tymi 45 latami to ściemniasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @popcorn84: Bo niby czemu miałbym ściemniać jakiemuś anonowi na portalu ze śmiesznymi obrazkami? Co by mi to miało niby dać?

    •  

      pokaż komentarz

      @paliwoda: Przewagę w dyskusji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @popcorn84: Chwila, chwila… Przewagę w dyskusji, to ty próbowałeś przejąć, pisząc wielce autorytatywnym tonem, że zmienię zdanie gdy dorosnę. Gdy okazało się, że (zapewne – sądząc po reakcji) jestem starszy od ciebie, to wg ciebie mój wiek jest kłamstwem? No to przeleć się po swoim pałacu pamięci i spróbuj sobie przypomnieć, ilu znajomych w twoim wieku słucha takich gatunków muzycznych jak ja. Może wtedy sobie uzmysłowisz, że po prostu się przeliczyłeś w swoich szacunkach i jednak z wykopu korzystają również starsi od ciebie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @paliwoda: Wiesz. Ktoś kto tak emocjonalnie reaguje na to, że inni słuchają DP musi być osobą niedojrzałą. A dodając do tego Twoje przekonanie o własnej wyższości przez to czego słuchasz to mam przed oczyma obraz 15letniego kuca. Wybacz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

       Ktoś kto tak emocjonalnie reaguje
      @popcorn84: Jak znowu „emocjonalnie reaguje”? Nazwanie tej pseudo-muzyki „po imieniu”, to coś emocjonalnego? To jedynie stwierdzenie faktu. Skoro wg ciebie to jest przejaw emocji, to zdecydowanie masz poważny problem z interpretacją treści.

      dodając do tego Twoje przekonanie o własnej wyższości przez to czego słuchasz
      @popcorn84: Teraz to już ewidentnie dowiodłeś swoich problemów z rozumieniem słowa pisanego. W którym miejscu widzisz jakieś „przekonanie o własnej wyższości”? Bo podałem moje ulubione gatunki muzyczne? Jak niby miałbym prowadzić rzeczową dyskusję, bez porównania jednego z drugim? Na podstawie czego chcesz oceniać muzykę? Tylko używając dowodów w postaci częstotliwości jej wyszukiwania w internecie? Czy może jednak muzykę ocenia się na podstawie innych przymiotów?

      Zresztą, daj już spokój, bo widzę, że moje 10 lat więcej (dopiero teraz spojrzałem na twój nick i połączyłem fakty) skutecznie ugryzło cię w dupę, i broniąc swojego mentorskiego tonu będziesz mi imputował mentalność nastolatka, tylko dlatego, że w ogóle raczę dyskutować na ten temat. :) #eot #czarnolisto

      pokaż spoiler Przy okazji… Piszemy „15-letniego”, a nie „15letniego”.

    •  

      pokaż komentarz

      @apee: zacznijmy od tego, że to jednak nie muzyka.
      Po drugie, co do przytoczonych przez Ciebie studentów i ich święta - bez urazy dla studiujących obecnie - teraz w zasadzie każdy może studiować, więc i tych utalentowanych, kochających DP jest wśród studentów więcej,
      Myślę, że gdzieś znalazłyby się badania pokazujące relację między preferencjami muzycznymi, a IQ, zainteresowaniami itd... to smutne, że DP króluje w Polsce - tylko pokazuje poziom na jakim znajdują się polacy.
      BTW, polska scena muzyczna ogólnie od dawna lezy, poza kilkoma perełkami... i tymi, którzy bardziej znani są za granicą, niż w kraju...

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolszoj: Jak ktoś mówi, że słucha dla żartu to tylko wstydzi się przyznać.

    • więcej komentarzy(24)

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR co , że jako jeden z nielicznych narodów mamy 'wlasny' nurt muzyczny?

    •  

      pokaż komentarz

      @Majkel94: ?!? Każdy kraj ma jakiś odpowiednik, mniej lub bardziej obciachowy. Myślisz, że skąd wziął się np. Gangnam Style w internetach?

    •  

      pokaż komentarz

      'wlasny' nurt muzyczny

      @Majkel94: Masz na myśli tę kopię italo disco? Przecież takie coś masz praktycznie w każdym kraju. Nawet piosenki są te same, tylko w różnych językach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Majkel94
      @cyrkiel niestety nam chyba bardziej do ruskiego disco.

      źródło: youtu.be

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR: Nie bardziej niż preferencje wyborcze...

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR: "To jest przerażające".....owszem,ale jest jeszcze coś,co budzi większą grozę........

      pokaż spoiler to siostry godlewskie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Majkel94: dokladnie. Niemcy mają swoje heimat-melodie, w bylej Jugoslawii nadal popularny jest tzw turbo folk, a my mamy discopolo

    •  

      pokaż komentarz

      turbo folk,

      @baronio: Podziel się linkiem.

    •  

      pokaż komentarz

      że jako jeden z nielicznych narodów mamy 'wlasny' nurt muzyczny?

      @Majkel94: Prymitywna linia melodyczna dopełniona tekstami na poziomie „poezji romantycznej” uprawianej przez niedorozwiniętych emocjonalnie pensjonariuszy zakładów poprawczych, to jest powód do zadowolenia z posiadania „narodowego nurtu muzycznego”? To jest wyjątkowo przykre…

    •  

      pokaż komentarz

      @trgf: prosze bardzo: np zespol Atomik Harmonik. Ich najbardziej znane utwory to "Turbo Polka", Pivo mi dej" albo "Brizgalna brizga". W brzmieniu podobne do naszego discopolo

      http://www.youtube.com/watch?v=HFhf67yNp-o

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR: ale dlaczego. Moim skromnym zdaniem disco polo nie różni się niczym od jakiegoś dziadowskiego popu. A dla wielu potencjalnych odbiorców ma z pewnoscią tę zaletę, że jest po polsku.

      Bardziej rozumiem tych co słuchaja DP niż jakiegoś gównianego hip hopu, czy rapu. W końcu bliższa koszula ciału.

      Jak akurat jestem dość stary by wielbić rocka w klasycznym brzmieniu z wiodąca gitarą, ale nikogo nie zmuszam do jego słuchania. Są bardzo różne gusta.

      Opluwanie DP troche mnie śmieszy i żenuje,

    •  

      pokaż komentarz

      @cyrkiel

      'wlasny' nurt muzyczny
      @Majkel94: Masz na myśli tę kopię italo disco? Przecież takie coś masz praktycznie w każdym kraju. Nawet piosenki są te same, tylko w różnych językach.

      Z italo disco skopiowana została tylko nazwa. Wcześniej nazywało się to muzyka chodnikowa. Jest to poprostu zwykłe disco i tyle. Skoczna muzyka i lekkie teksty łatwo wpadające w ucho.

    •  

      pokaż komentarz

      @Majkel94: przecież discolo polo to odpowiednik pop, te same teksty ta sama żenada ciut inne instrumenty.

    •  

      pokaż komentarz

      @VioleJyuGrace nie zgodzę się, może poziom tekstów zbliżony ale muzyka to przepaść. Do tego dochodzą takie charakterystyczne niemęskie głosy disco polo - bez odpowiednika w pop (nawet jeśli są dobrze skryte za urządzeniami poprawiającymi głos). O teledyskom znów bliżej do "rapu" tj są cycki i jest ok.

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR: A niby czemu? Disco polo jest gorsze tylko dlatego, że Tobie się nie podoba? Ja też disco nie słucham, ale nie ukrywam, że jak leci coś w radio, czy na jakiejś imprezie to noga sama podryguje. Że tekst głupi? To weź sobie przetłumacz pierwszą lepszą popową piosenkę z top listy w USA.

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR: Najlepszy jest ten argument, że jak naj!$@ni to wszyscy słuchają, albo na weselu nikt się nie bawi bez disco polo. W godzinę jestem w stanie zrobić listę 100 piosenek do których zatańczy i babcia z dziadkiem, i wnuczka z narzeczonym. Z resztą sam ogarniałem playlistę na swoje wesele, w sumie 22 godziny muzyki, zero j!$@nego disco polo. Dj/zespół kosztował mnie 19,90zł, nazywa się shuffle na Spotify ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @JohnnieWhite: a masz może jeszcze gdzieś tą listę? ( ͡º ͜ʖ͡º) Nie to, że nie wierzę, po prostu chętnie bym skorzystał.

    •  

      pokaż komentarz

      @mamBMW: moge podać wersję tekstową, bo spotify mam połączone z facebookiem, a wolę się tu nie ujawniać z personaliami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      a-ha - Take On Me
      Neil Diamond - Girl, You'll Be A Woman Soon
      Michael Jackson - Billie Jean
      Michael Jackson - Thriller
      Wham! - Wake Me up Before You Go-Go
      Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
      Haddaway - What Is Love
      Blondie - Heart Of Glass - Special Mix
      Blondie - One Way Or Another
      Kate Bush - Wuthering Heights
      Kate Bush - Babooshka
      Nick Cave & The Bad Seeds, Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
      Rick James - Super Freak
      The Human League - Don't You Want Me - 2002 - Remaster
      David Bowie - Ashes to Ashes
      Chris Isaak - Wicked Game
      Chuck Berry - Johnny B. Goode
      Elvis Presley, The Jordanaires - Can't Help Falling in Love
      Elvis Presley - Jailhouse Rock
      Elvis Presley - Suspicious Minds
      Elvis Presley - Hound Dog
      Elvis Presley - Blue Suede Shoes
      Roy Orbison - Oh, Pretty Woman
      Roy Orbison - You Got It
      Roy Orbison - In Dreams
      Roy Orbison - Crying
      Roy Orbison - I Drove All Night
      Roy Orbison - Blue Bayou
      Buddy Holly - That'll Be The Day
      Jerry Lee Lewis - Wild One
      The Everly Brothers - Wake Up Little Susie
      The Everly Brothers - Bye Bye Love
      Bill Haley & His Comets - Rock Around The Clock
      Bill Haley & His Comets - Shake, Rattle And Roll - Single Version
      Bill Haley & His Comets - See You Later, Alligator
      Ricky Nelson - Hello Mary Lou (Goodbye Heart)
      Sade - Smooth Operator - Single Version
      Michael Bolton - When a Man Loves a Woman
      Eric Clapton - Tears In Heaven
      Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy
      Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
      Chris Rea - Josephine - New Version 2008
      Chris Rea - On the Beach - New Version 2008
      Chris Rea - Fool (If You Think It's Over) - New Version 2008
      The Spencer Davis Group - Keep On Running - Mono Version
      The Spencer Davis Group - I'm A Man
      The Spencer Davis Group - Georgia On My Mind
      Bee Gees - Stayin' Alive - Remastered Version
      Commodores - Easy - Single Version
      Tony Bennett - The Way You Look Tonight
      Tony Bennett, Lady Gaga - Cheek To Cheek
      Tony Bennett, Lady Gaga - The Lady is a Tramp
      Sammy Davis Jr. - Feeling Good
      Mel Tormé - Comin' Home Baby
      Mel Tormé - Happy Together
      Perry Como - Papa Loves Mambo
      Perry Como, Mitchell Ayres & His Orchestra - Young At Heart (with Mitchell Ayres & His Orchestra)
      Percy Sledge - When A Man Loves A Woman
      Paolo Nutini - Last Request
      Simply Red - If You Don't Know Me By Now - 2008 Remastered Version
      Sister Sledge - We Are Family
      Elvis Presley - Jailhouse Rock
      Prince - I Wanna Be Your Lover
      Sam Cooke - You Send Me
      Frankie Valli & The Four Seasons - December, 1963 (Oh What a Night!) - 2007 Remaster
      Toto - Africa
      Toto - Rosanna
      George Harrison - Got My Mind Set On You - Remastered 2004
      Van Morrison - Brown Eyed Girl
      Van Morrison - Crazy Love
      Paul Simon - You Can Call Me Al
      Donna Summer - Hot Stuff - 12" Version
      Donna Summer - I Feel Love - 12" Version
      Gloria Gaynor - I Will Survive - Extended Version
      Sister Sledge - He's The Greatest Dancer
      Sister Sledge - Lost In Music
      Sister Sledge - Thinking of You
      The Trammps - Disco Inferno
      CHIC - Good Times
      CHIC - I Want Your Love
      CHIC - Everybody Dance
      The Brothers Johnson - Stomp! - Single Version
      Ohio Players - Love Rollercoaster

    •  

      pokaż komentarz

      @mamBMW: Tavares - Heaven Must Be Missing An Angel - Pt. 1
      MFSB, The Three Degrees - T.S.O.P. (The Sound of Philadelphia)
      First Choice - Love Thang
      Barry White - You're The First, The Last, My Everything
      Barry White - Can't Get Enough Of Your Love, Babe
      Barry White - Let The Music Play - Single Version
      The Intruders - I'll Always Love My Mama
      Frank Sinatra - I've Got You Under My Skin - Remastered 1998
      Frank Sinatra - The Way You Look Tonight
      Frank Sinatra - Theme From New York, New York
      Frank Sinatra - Strangers In The Night
      Dean Martin, Nelson Riddle - Ain't That A Kick In The Head
      Dean Martin - Sway (Quien Sera)
      Dean Martin - Everybody Loves Somebody
      Andy Williams - Can't Take My Eyes Off You
      Paul Anka - Diana
      Paul Anka, Michael Bublé - Pennies From Heaven
      Michael McDonald - I Keep Forgettin' (Every Time You're Near)
      Tom Jones - It's Not Unusual
      Tom Jones, Mousse T. - Sexbomb
      Tom Jones - She's A Lady
      Chaka Khan - Ain't Nobody
      Rodríguez - I Think Of You
      Lionel Richie - Hello
      Lionel Richie - Say You, Say Me
      10cc - I Don't Like Cricket - I Love It (Dreadlock Holiday) (Live Version)
      Elton John, Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart
      David Bowie - Let's Dance - 1999 Remastered Version
      Queen - Don't Stop Me Now - Remastered
      Queen - Another One Bites The Dust - Remastered 2011
      Queen, David Bowie - Under Pressure - Remastered
      Queen - Crazy Little Thing Called Love - Remastered 2011
      Lou Reed - Walk On the Wild Side
      The Velvet Underground, Nico - Sunday Morning
      Neil Diamond - Girl, You'll Be A Woman Soon
      Ray Charles - I've Got A Woman
      Ray Charles - Hit The Road Jack
      Etta James - I'd Rather Go Blind
      Louis Armstrong - What A Wonderful World
      Ella Fitzgerald, Louis Armstrong - Cheek To Cheek
      Norah Jones - Don't Know Why
      Norah Jones - Sunrise
      Norah Jones - Turn Me On
      Marvin Gaye, Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
      Marvin Gaye - Sexual Healing
      Stevie Wonder - Superstition - Single Version
      Stevie Wonder - Signed, Sealed, Delivered (I'm Yours)
      Curtis Mayfield - Move on Up - Extended Version
      Isaac Hayes - Theme From Shaft
      The Supremes - You Can't Hurry Love
      The Supremes - Baby Love - Juke Box Single Version
      The Supremes - Come See About Me - Stereo Version
      The Velvelettes - He Was Really Sayin' Somethin' - Single Version
      Mary Wells - My Guy
      Martha Reeves & The Vandellas - (Love Is Like A) Heat Wave - Single Version
      Jimmy Ruffin - What Becomes Of The Brokenhearted
      Jimmy Ruffin - Farewell Is A Lonely Sound
      Bee Gees - How Deep Is Your Love (2007 Remastered Saturday Night Fever LP Version)
      Suzanne Vega - Luka
      James Taylor - How Sweet It Is (To Be Loved by You)
      Nina Simone - My Baby Just Cares For Me
      Nina Simone - Feeling Good
      Frank Sinatra, Nancy Sinatra - Somethin' Stupid
      Al Green - Let's Stay Together
      The Turtles - Happy Together
      Ben E. King - Stand By Me - Single/LP Version
      Bill Withers - Ain't No Sunshine
      Extreme - More Than Words
      Peggy Lee - Fever
      Etta James - A Sunday Kind Of Love
      Ray Charles - Georgia On My Mind
      a-ha - Take On Me
      Wham! - Wake Me up Before You Go-Go
      Wham! - Club Tropicana
      Rick Astley - Never Gonna Give You Up
      Culture Club - Karma Chameleon
      The Supremes - You Can't Hurry Love
      The Jackson 5 - I Want You Back
      Katrina & The Waves - Walking On Sunshine
      Whitney Houston - I Wanna Dance with Somebody (Who Loves Me)
      Whitney Houston - How Will I Know
      Michael Jackson - Don't Stop 'Til You Get Enough - Single Version

    •  

      pokaż komentarz

      @mamBMW: Sam & Dave - Hold On, I'm Comin'
      Buena Vista Social Club - Chan Chan
      Buena Vista Social Club - El Cuarto De Tula
      Buena Vista Social Club - De Camino a La Vereda
      Ibrahim Ferrer - Bruca Manigua
      Compay Segundo - Guajira Guantanamera
      Nat King Cole - L-O-V-E - Remastered
      The Emotions - Best of My Love
      The Archies - Sugar, Sugar
      Ray Charles - Hallelujah I Love Her So
      Stevie Wonder - Signed, Sealed, Delivered (I'm Yours)
      Michael Jackson - P.Y.T. (Pretty Young Thing)
      Dion - Runaround Sue
      Kenny Loggins - Footloose
      The Pointer Sisters - I'm So Excited
      Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit of...)
      The Temptations - My Girl
      The Champs - Tequila (Original)
      Little Richard - Tutti Frutti
      Village People - YMCA - Original Version 1978
      Village People - Macho Man
      Cyndi Lauper - Girls Just Want to Have Fun
      Gloria Gaynor - I Will Survive - Rerecorded
      Little Eva - The Locomotion
      Ricky Martin - Livin' la Vida Loca
      Geri Halliwell - It's Raining Men
      Jamiroquai - Canned Heat
      Jamiroquai - Virtual Insanity - Remastered
      Jamiroquai - Little L
      Jamiroquai - You Give Me Something
      The Brand New Heavies - You Are The Universe
      The Brand New Heavies - Dream Come True
      The Brand New Heavies - Have A Good Time
      Incognito, Vanessa Haynes - Just Say Nothing
      James Taylor Quartet, Alison Limerick - Love Will Keep Us Together
      The Beatles - Twist And Shout - Remastered 2009
      The Supremes - You Can't Hurry Love
      Wild Cherry - Play That Funky Music
      Sly & The Family Stone - Dance to the Music
      Sly & The Family Stone - If You Want Me to Stay
      James Brown - Get Up Offa That Thing
      Czesław Niemen - Pod Papugami
      Dzikusy - El Passo
      Maryla Rodowicz, Stan Borys - Dziś Prawdziwych Cyganów Już Nie Ma
      Skaldowie - Przesliczna wiolonczelistka
      Skaldowie, Alibabki - Wszystko Mi Mówi, Że Mnie Ktoś Pokochał
      Ryszard Rynkowski - Wypijmy za Błędy
      Ryszard Rynkowski - Zwierzenia Ryśka czyli Jedzie Pociąg
      Zdzisława Sośnicka - A Ciebie Lubie Ot Tak
      Zdzisława Sośnicka - A Kto Się Kocha w Tobie?
      Irena Santor - Tych Lat Nie Odda Nikt
      Irena Santor - Każda Miłość Jest Pierwsza
      Anna Jantar - Nic nie może wiecznie trwać
      Anna Jantar - Staruszek swiat
      Maryla Rodowicz - Małgośka
      Krzysztof Krawczyk - Parostatek
      Krzysztof Krawczyk - Ostatni raz zatanczysz ze mna
      Krzysztof Krawczyk - Bo Jestes Ty
      Krzysztof Krawczyk, Goran Bregović - Mój Przyjacielu (Moi drugovi)
      Kombi - Słodkiego Miłego Życia
      Kombi - Nasze Rendez Vous
      Kombi - Blackand White
      Lombard - Szklana Pogoda
      Budka Suflera - Bal Wszystkich Świętych
      Budka Suflera - Za Ostatni Grosz
      Bajm - Biala armia
      Bajm - O Tobie
      Bajm - Modlitwa O Zloty Deszcz
      Varius Manx - Orla Cien
      De Mono - Statki na Niebie
      T.Love - Chlopaki Nie Placza
      Lady Pank - Kryzysowa Narzeczona
      Lady Pank - Mniej Niż Zero
      Lady Pank - Tacy Sami
      Republika - Smierc W Bikini
      Chłopcy Z Placu Broni - O! Ela ('93)
      Dzem, D¯EM - Whisky - 2003 Digital Remaster;
      Dzem, D¯EM - Czerwony Jak Cegla - 2003 Digital Remaster;
      Anita Lipnicka - I Wszystko Sie Moze Zdarzyc
      Brathanki - Czerwone Korale

    •  

      pokaż komentarz

      @mamBMW: Brathanki - Gdzie Ten, Ktory Powie Mi
      Czerwone Gitary - Kwiaty we wlosach
      Czerwone Gitary - Tak Bardzo Sie Staralem
      Czerwone Gitary - Historia jednej znajomosci
      Czerwone Gitary - Nie Zadzieraj Nosa
      Maria Koterbska - Serduszko puka w rytmie cha-cha
      Maria Koterbska - Augustowskie noce
      Maria Koterbska - Parasolki
      Zbigniew Kurtycz, Barbara Dunin - Cicha Woda
      Rena Rolska - Nie Oczekuję Dziś Nikogo
      Ludmiła Jakubczak - Gdy Mi Ciebie Zabraknie
      Katarzyna Bovery - Daj Mi Zachować Wspomnienia
      Andrzej Dabrowski - Do Zakochania Jeden Krok
      Andrzej Zaucha - Byłaś Serca Biciem
      Andrzej Zaucha - Bądź Moim Natchnieniem
      Stanisław Soyka, Janusz Iwanski "yanina" - Tolerancja / Na Mily Bog
      Krystyna Pronko - Jesteś lekiem na całe zło - 1994
      Natasza Zylska - Kasztany
      Bohdan Lazuka - Bo To Sie Zwykle Tak Zaczyna
      Wojciech Gassowski - Gdzie sie podzialy tamte prywatki
      Maciej Kossowski - Oczy ci zaslonie
      Breakout - Kiedy Bylem Malym Chlopcem
      Kasia Sobczyk - Trzynastego
      Kasia Sobczyk - Nie badz taki szybki Bill
      ABC - Za mna nie ogladaj sie - feat. Halina Frąckowiak
      Breakout - Gdybys kochal, hej
      Kayah, Goran Bregović - Bylam Roza (A Rose Was I) (Ero Una Rosa)
      Kayah, Goran Bregović - Prawy Do Lewego
      Kayah, Goran Bregović - Nie Ma Nie Ma Ciebie
      Kayah, Goran Bregović - To Nie Ptak
      Kayah, Goran Bregović - Śpij Kochanie Śpij
      Kayah, Goran Bregović - 100 Lat Mlodej Parze (Long Live The Bride And Groom!) (Tanti Auguri Ai Giovani Sposi)
      Kayah, Goran Bregović - Jesli Bog Istnieje (If There's A God) (Se Dio Esiste)
      Andrzej Zaucha - Wymyslilem ciebie
      Andrzej Zaucha - Naga rzeka
      Phil Collins - In The Air Tonight - 2015 Remastered
      Phil Collins - Another Day In Paradise - 2016 Remastered
      Phil Collins - Can't Stop Loving You - 2016 Remastered
      Krzysztof Krawczyk - Pamietam Ciebie z tamtych lat
      Vox - Bananowy Song
      Maanam - Cykady Na Cykladach - 2011 Remastered Version
      Maanam - Kocham Cie, Kochanie Moje
      Maanam - Lipstick On The Glass
      Maanam - Nie Poganiaj Mnie Bo Trace Oddech - 2011 Remastered Version
      Maanam - Szare Miraze
      Maanam - Boskie Buenos (Buenos Aires)
      Maanam - Ta Noc Do Innych Jest Niepodobna - 2011 Remastered Version
      Edyta Bartosiewicz - Ostatni
      Edyta Bartosiewicz - Sen
      Piasek - Jeszcze Blizej
      Robbie Williams - Feel
      Robbie Williams - Rock DJ
      Reni Jusis - Zakrecona
      Rezerwat - Zaopiekuj sie mną
      Mr. Zoob - Mój Jest Ten Kawałek Podłogi
      Perfect - Nie Płacz Ewka
      Perfect - Ale Wkoło Jest Wesoło
      Skaldowie - Wszystko Mi Mówi, Że Mnie Ktoś Pokochał
      Republika - Mamona
      Izabela Trojanowska - Wszystko Czego Dziś Chcę 2006
      Ewa Bem - Serce To Jest Muzyk
      Mrozu, Sound n' Grace - Nic Do Stracenia
      Alicia Keys - If I Ain't Got You
      Bee Gees - You Should Be Dancing - Edit
      Bee Gees - How Deep Is Your Love
      Bee Gees - Stayin' Alive - From "Saturday Night Fever" Soundtrack
      Bee Gees - Night Fever
      Bee Gees - More Than A Woman
      Toto - Hold the Line
      Lady Pank - Stacja Warszawa
      Justyna Steczkowska - Oko za oko
      Rotary Connection - Na jednej z dzikich plaz
      Urszula - Niebo Dla Ciebie
      CHIC - Le Freak
      The Emotions - Best of My Love
      Earth, Wind & Fire, The Emotions - Boogie Wonderland (with The Emotions) - 12" Version
      The Trammps - Disco Inferno - Single Edit
      Cheryl Lynn - Got to Be Real - Single Version
      Michael Jackson - Burn This Disco Out
      Dan Hartman - Relight My Fire - Single Version
      Indeep - Last Night A D.J. Saved My Life
      Stars On 45 - Stars On 45 - Original Single Edit
      Loleatta Holloway - Love Sensation
      Patti LaBelle - Lady Marmalade
      Evelyn "Champagne" King - Shame
      The Gap Band - Burn Rubber On Me (Why You Wanna Hurt Me)
      Grace Jones - I Need A Man
      Cissy Houston - Think It Over
      Ottawan - Hands Up
      Daryl Hall & John Oates - Maneater
      KC & The Sunshine Band - That's the Way (I Like It)
      John Travolta, Olivia Newton-John - You're The One That I Want
      Ray Parker, Jr. - Ghostbusters - From "Ghostbusters"
      Electric Light Orchestra - Last Train to London
      Mark Ronson, Bruno Mars - Uptown Funk
      OutKast - Hey Ya! - Radio Mix / Club Mix
      Candi Staton - Young Hearts Run Free
      MC Hammer - U Can't Touch This
      The Foundations - Build Me up Buttercup
      The Human League - Don't You Want Me

    •  

      pokaż komentarz

      @JohnnieWhite: dzięki (ʘ‿ʘ) czeka mnie trochę słuchania, bo wielu kawałków nie znam, albo po prostu nie kojarzę po tytule.

    •  

      pokaż komentarz

      @mamBMW: dużo jest znanych, starszych kawałków radiowych, tylko nikt nie zna ich wykonawców i tytułów ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @ElvisTR co , że jako jeden z nielicznych narodów mamy 'wlasny' nurt muzyczny?

      @Majkel94: powszechne zgównienie muzyki i gustów to akurat nie jest "nasz narodowy" trend.
      To się dzieje na całym świecie z przyczyn - nazwijmy to ogólnie - systemowych i zostało potwierdzone naukowo. Polecam obejrzeć:

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @dolarstach: Fakt, ale to już jest dla masochistów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Majkel94: pochwal sie przed innymi narodami znaczeniem wiekszosci tekstów

    •  

      pokaż komentarz

      @JohnnieWhite: hm, dzięki, takie playlisty uniwersalnej muzyki, która dobrze brzmi i nie przeszkadza różnym ludziom, a przy tym nie jest zła to fajna rzecz. Często takich potrzebuję na różne okazje, a akurat nie mogę sobie w danej chwili przypomnieć

    • więcej komentarzy(17)

  •  

    pokaż komentarz

    Prawda jest taka, że na weselach przy disco polo goście najlepiej się bawią. Niby nikt się nie przyznaje, że słucha, a większość zna teksty na pamięć.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: chyba dostajesz minusy za pasek pod profilowym xD zdecydowanie masz rację

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: A wyobrażasz sobie sytuacje w której jedna osoba poprosiłaby o Burzum, druga osoba o Beastie Boys, później dj puścił coś dla wujka hipisa, a kolejnym setem były jakiś dark dnb, etc. etc.? Ludzie bawią się "najlepiej" przy disco polo bo wujkowie mogą kręcić bączki na parkiecie, a ciocie dreptać z nogi na nogę. Ludzie o "radiowym guście" po prostu przeważają i zawsze bezpieczniej puścić właśnie takie disco polo. Osoby mające swoje upodobania zdzierżą je, ale w drugą stronę już to nie zadziała.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: Taki z dupy argument. Jak sie trzeba spić by takie gówno zaczęło się wydawać muzyką? Słuchaczy disco polo nie jest dużo ale są największą grupą.

    •  

      pokaż komentarz

      Prawda jest taka, że na weselach przy disco polo goście najlepiej się bawią

      @montecito: Coś takiego powtarzają tylko ci goście, którzy sami najlepiej bawią się przy disco polo. Nie wiem tylko z jakiego powodu uznają, że to opinia wszystkich.

    •  

      pokaż komentarz

      pokaż spoiler Słuchaczy disco polo nie jest dużo ale są największą grupą.

      @wuadek: choose one

    •  

      pokaż komentarz

      @Tarec: Nie uważam, że to opinia wszystkich. Miałam okazję być na weselu, na którym Państwo Młodzi zakazali puszczania utworów disco polo. I to był ich błąd. Na weselu poza nimi i niewielką grupką ich znajomych nie bawił się nikt, nawet młode osoby z rodzin obu stron. Praktycznie wszyscy całe wesele spędzili siedząc za stołem.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: Ja byłem na masie wesel, gdzie disco polo nie było wcale i z frekwencją na parkiecie żadnego problemu nie było. Twoja anegdota może co najwyżej powiedzieć nam, że:
      a) DJ był do dupy
      b) Goście byli jakimiś zajadłymi fanatykami disco polo, skoro nie potrafili się bawić do absolutnie żadnej innej muzyki tanecznej
      c) To było wesele bezalkoholowe

      Nie mierz wszystkich swoją miarą. Niektórym naprawdę od takiej muzyki krwawią uszy, niezależnie od ilości alkoholu.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: To nie mogli puścić jakiegoś disco typu bee gees, gloria gaynor, village people? Każdy to zna, pokryło się patyną czasu i trochę lepsze.

    •  

      pokaż komentarz

      @kasza332: No masz sto osób. 10 słucha disco polo, 3 metalu, 5 rocka progresywnego, 4 punk rocka itd. Fragmentacja muzyki duża ale razem załóżmy że potraktujemy ich razem. Reszty będzie 90 osób ale bez dominującej grupy. W sumie disco polo jako muzyka jest też różna i antagonizowanie i piętnowanie doprowadziło do konsolidacji. Mają swoje wytwórnie, kluby. Normalnie underground. No i jeszcze jedna rzecz, moda. Ludzie ewoluują w tak zwanym mejnstrimie, są eklektyczni. DP jako opozycja kiśnie w swoim ogródku. Wiem że to nieco dziwne ale mi DP przypomina punk rocka. Zwykle nie umieją grać i sie tego nie wstydzą. To emanacja kultury ludowej polskiej wsi. Komuna zwalczała, homogenizowała. Disco polo przywraca tym ludziom tożsamość. Może i prostacką ale zgodną z własnymi upodobaniami. Przez taki konformizm aż wręcz nonkonformistyczny ruch ludowy. Nie cierpię takiej muzyki bo wychowałem się na murzyńskim dżezie i blusie, nie znam podlasia czy mazowsza, nie moje nuty. Ale chyba mają prawo sobie nasze redneki słuchać tego co im w duszach gra? Czyż nie?

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito
      @Heibonna Dostaje minusy bo to jest najgłupszy argument wszechczasów. K

    •  

      pokaż komentarz

      Państwo Młodzi zakazali puszczania utworów disco polo. I to był ich błąd. Na weselu poza nimi i niewielką grupką ich znajomych nie bawił się nikt, nawet młode osoby z rodzin obu stron.

      @montecito: Bo to jest zaraza. Ludziom łatwiej bawić się przy tym co znają, a znają disco polo bo na wszystkich weselach je grają. Ale to nie znaczy, że nie da się tego uniknąć. Trzeba po prostu puszczać inne piosenki, które wszyscy znają. Jakieś Czerwone Gitary czy coś w tym stylu. Poza tym dobrze mieć ekipę, która będzie kręciła imprezę. Z wujkami możesz się nie dogadać, że mają tańczyć czy mają ochotę czy nie, ale ze znajomymi tak. Przychodzą na imprezę to ma być impreza.

      Inna sprawa, to że całe te wesela to totalna głupota.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: "Prawda jest taka, że na weselach przy disco polo ". Prawda jest taka,że na takich weselach bawią się na ogól ludzie,którzy o muzyce nie mają pojęcia.Żadnej muzyce!A disco polo to nie jest muzyka,tylko jakieś,k@%%a zjawisko do zarabiania pieniędzy.

    •  

      pokaż komentarz

      przy disco polo goście najlepiej się bawią

      @montecito: Co za bzdura.

    •  

      pokaż komentarz

      @wuadek: jeśli ludzie słuchają popu to disco polo niewiele się różni od muzyki popularnej. Jedyna różnica, to tylko to, że piosenki śpiewane są po polsku.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: i było to pewnie wesele jehowych? Bo tam mają zakaz puszczania kawałków nawiązujących do sexu

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: puste haslo. Wszystko zalezy od towarzystwa. Na wiejskich owszem, w miastach repertuar juz jest duzo szerszy pod wzgledem gatunkow.

    •  

      pokaż komentarz

      A wyobrażasz sobie sytuacje w której jedna osoba poprosiłaby o Burzum, druga osoba o Beastie Boys, później dj puścił coś dla wujka hipisa, a kolejnym setem były jakiś dark dnb, etc. etc.?

      @proweniencja: Nie trzeba muzyki dla każdego z osobna. Nadal jednak można znaleźć taki przekrój, który będzie się podobał większości, a nie będzie ranił uszu chociażby mniejszości. Ja akurat byłem na takich weselach, gdzie grały zespoły rockowe. Oczywiście, nie była to non-stop jakaś rąbanka, ale przez cały wieczór i noc nie pojawiło się żadne disco, a już disco-polo w szczególności. I co? I wszyscy ludzie się bawili. Na weseliskach z d-p, dużo osób się bawi przy tej tandetnej muzyce, ale jednak nie wszyscy. Starsi wychodzą z sali na zewnątrz, nastolatkowie się rozchodzą po kątach, a szaleją głównie 20-30-40-latkowie. Byłem też na weselu, na którym grał duży skład muzyków sesyjnych: wiolonczela, skrzypce, saksofon, trąbka, dwie gitary, bas, perkusja. Spodziewałem się, że starsi goście w ogóle nie wstaną od stolików, a tymczasem popis, jaki dał ten zespół, to był miód na uszy. Standardy popowe i pop-rockowe w ich wykonaniu, wyrywały na parkiet kompletnie wszystkich.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: Prawda jest taka, że jest wiele innych gatunków muzyki tanecznej do zabawy. Byłem na paru weselach, gdzie młodzi nie życzyli sobie disco polo i... ludzie też się bawili. Pokolenie Januszów i Grażyn trochę narzekało, co to za gówno leci, ale młodsi goście bawili się chyba nawet bardziej niż przy typowej weselnej muzyce.

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: No sam nie wiem. Nie chodziłem na wesela przez 10 lat i gdy byłem ostatnio to znałem tekst tylko klasyki czyli lady punk, dżem, wilki itp. Więc nie jestem pewien czy masz rację. Może jeśli koś często chodzi po weselach. Dumny jestem z tego, że mieszkam na południu PL.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tatiagla: Ciiii nie mów tego na głos, znienawidzą cię za mówienie prawdy.

    •  

      pokaż komentarz

      Standardy popowe

      @paliwoda: czyli takie disco polo ale po angielsku grane przez zespół. Jakby przetłumaczyć teksty na polski, to wypisz wymaluj disco polo. W tym przypadku gdyby zespół grał piosenki Zenka czy Sławomira, to miałyby podobne brzmienie co pop.

    •  

      pokaż komentarz

      Prawda jest taka, że na weselach przy disco polo goście najlepiej się bawią. Niby nikt się nie przyznaje, że słucha, a większość zna teksty na pamięć.

      @montecito: zawsze mnie irytuje trochę takie gadanie ludzi, którzy wstydza się chyba że mają taki gust muzyczny i próbują to usprawiedliwić tym, że inni, którzy tego nie trawią są na pewno krypto-fanami. Fakt faktem, że większość ludzi chyba na prawdę to lubi bo jestem jedną z niewielu osób, które znam które z własnego wesela by wyszły jakby miały kilka godz. tego szitu słuchać. Po prostu mi się ulewa jak mam spędzać czas racząc się tą ambrozją, tak samo jak techno czy jakieś italo disco itp ale teraz okazuje się, że czasy się zmieniły i to wstyd się przynać że się lubi tego co większość.

    •  

      pokaż komentarz

      Zenka czy Sławomira,

      @Tatiagla: Sławomir to aktor i chyba sam nie myślał że ludzie to kupią. A co do Zenka. No posłuchaj głosu Ala Bano i Zenka. Nie słyszysz różnicy? Odpowiednikami DP są np. w Niemczech Hitparade szlagiery. Przypuszczam że każdy kraj z grubsza ma coś takiego. USA może country z tym że to są zwykle prawdziwi, profesjonalni muzycy. A tu taki artykulik.... http://natemat.pl/213449,nie-dajcie-sie-oszukac-najwieksze-hity-disco-polo-to-bezczelna-kalka-rosyjskich-i-niemieckich-przebojow

    •  

      pokaż komentarz

      @montecito: tru też byłem na takim weselu że nie ma disco polo i chuj. Największą stypa w moim życiu aż upilismy grajka. Młodzi poszli spać i zaczęliśmy kręcić imprezę od nowa i nagle zaczęły się tańce wielopokoleniowe chociaż każdy słucha czegoś innego

    •  

      pokaż komentarz

      Odpowiednikami DP są np. w Niemczech Hitparade szlagiery

      @wuadek: a w Anglii i USA muzyka POP. Zwłaszcza gdy chodzi o głębię tekstów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tatiagla: Nie do końca. Król popu Michael Jackson nie zasłużył by DP lokować w jego królestwie. Pop typu ABBA ma solidny podkład w postaci producentów, kompozytorów, tekściarzy. Disco Polo działa jak punk rock, garażowo. Madonna inwestuje w oprawę majątek. Zenek muszkę sobie kupił ale do wyglądu Bonda jeszcze daleko. Nie krytykuję pana Martyniuka bo mnie bardzo śmieszy. Mam wrażenie że ma niezłą bekę mecząc jak koza i patrząc na zadowolony tłum.

    • więcej komentarzy(18)

  •  

    pokaż komentarz

    a nie chodzi o to, że "ludzie" wpisują disco polo w szukajkę bo szukają jakiekolwiek disco polo, a szukając muzyki rockowej więcej ludzi jest koneserami tego gatunku i wpisuje konkretny zespół?

  •  

    pokaż komentarz

    To teraz odliczamy weselne grajidła i puszczane dla beki "majteczki w kropeczki" i policzmy jeszcze raz ( ͡º ͜ʖ͡º)

1 2 3 4 5 6 7 ... 28 29 następna